پاسخ به این پرسش، ما را به یک دوره هفت ساله تحقیق و توسعه در دانشگاه شیراز و جزیره زیبای کیش (از ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۲) کشانید تا دریابیم که تجارت الکترونیکی چگونه باید به کار گرفته شود تا به بهبود کسب و کارها کمک کند. نتیجه این کند وکاو، یافتن و پیادهسازی راهحلهایی بود که آنها را میتوان در چهار دسته جای داد:
در اولین مرحله، ما با تولید نرمافزاری اختصاصی به عنوان بستر قابل اعتماد ارائه تجارت الکترونیکی، نتایج تحقیق خود را در حوزه کسب و کار هتلداری آزمودیم و نتایج به دست آمده، به خوبی مؤثر بودن راهکارها را در صورتی که به درستی پیادهسازی گردند، به اثبات رسانید.
اینک، در آغاز مرحله دوم، با استقرار در مرکز نوآوری شیراز و پس از کسب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، دامنه فعالیت خود را توسعه دادهایم و تلاش خواهیم کرد تا چه در حوزه هتلداری و گردشگری و چه در سایر کسب و کارها به مدیران ارشد کمک کنیم تا با الکترونیکی کردن کسب و کار خود و به کارگیری راهکارهای مؤثر تجارت الکترونیکی، مدیریت خود را تقویت نموده و با ارائه بهتر خدمات به مشتریان، درآمد و بازده کسب و کار خود را بهبود بخشند.
اولین گام را در مسیر بهبود کسب و کارتان بردارید!
همین حالا ...